Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kardio je temelj teka

Začetek našega ukvarjanja s tekom mora biti spoznavanje naših zmogljivosti in telesa, torej smo povsem "čisti" in na začetku znamo eno nogo v skoku postavljati pred drugo in obratno. Torej znamo teči in nismo zasičeni z vsemi mogočimi informacijami, ki krožijo v športno-rekreativnem svetu. Ker je veliko takšnih, ki pretečejo 100 kilometrov v življenju in mislijo, da so poklicani na ta svet, da nam solijo pamet kaj je dobro za naše telo in kaj ne. Podobno je pri dietah. Ena sama dieta ne more isto vplivati na vse ljudi, zato je najbolj pomembno, da poslušate svoje telo. Tudi pri teku.

Še več, napačne informacije in napotki vas lahko zaustavijo na poti, da postanete dober tekač.

Kardio je temelj

Tek je odličen način kardio vadbe in ko osvojite ritem, ki vam ustreza, se je težko ločiti od takšnega načina teka. Nekateri tekači tečejo dovolj in se tam tudi zaustavijo, saj imajo občutek da izpolnjujejo zastavljeno tekaško kvoto. Vsak drugi članek o teku piše ode visoko intenzivni tekaški vadbi in hitremu srčnemu utripu, zato je hitro lahko pasti v ta kalup. Nekaterim tekačem se torej zdi čudno zakaj nekateri ostali tekaški navdušenci hodijo v fitnes in telovadijo, delajo funkcionalne vaje za moč telesa. Hitro boste ugotovili, da tek v širšem smislu ni sestavljen samo iz teka samega, ampak da je treba na vsake toliko storiti tudi nekaj vaj za moč. Hitro boste opazili, da se vaš tekaški ritem izboljšuje in da ste pri grizenju asfalta hitrejši in manj utrujeni. Telovadnica ni sovražnica tekačev, ravno nasprotno, je ena izmed največjih zaveznic.

';