Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kako umestiti rekreacijo v vsakdanje življenje?

Rekreacija je nujna pri vseh, ki nimajo drugih pomembnih gibalnih dejavnosti, saj z njo zavarujejo svoje zdravje. Ker je zdravje pravica vsakega, to v prvi vrsti pomeni, da ima vsak pravico do svojega časa za gibanje, ki ga ima rad in ga lahko redno izvaja. Ta pravica je veliko pomembnejša kot pravica, da vsak zastonj dobi tablete za visok pritisk ali podobna zdravila na recept. Osnovno zdravstveno zavarovanje namreč ni samo tisto, ki ga plačujemo vsak mesec, temveč je, ko se odpravimo na tek, tudi v naših rokah, nogah in glavi, zaradi česar tablet za povišan krvni pritisk skoraj zagotovo ne bomo potrebovali.

Ko bomo enkrat doumeli, da si osnovnega zdravja ne bomo kupili na lekarniški polici, temveč je to naš vsakdanji čas, ki ga preživimo v gibanju, bomo našli tudi odgovor na to, kako naj ga umestimo v življenje.

Kateri od bazičnih športov je priporočljiv kot podpora tehnično kompleksnejšim?

Vsekakor so to vzdržljivostne dejavnosti, kot so hitra hoja, tek, plavanje, kolesarjenje, ki jih dopolnimo z osnovno vadbo moči in gimnastičnimi vajami.

Na splošno je pri podporni vadbi smiselno izhajati iz posebnosti posameznika ali populacije. Starejši imajo ponavadi že natrenirano vzdržljivost in spretnost ter praviloma potrebujejo več vadbe moči in gibljivosti, pri mlajših pa je hkrati z učenjem tehničnih spretnosti treba uravnoteženo graditi tako vzdržljivost kot moč.

';