Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kako do »hitri« po petdesetem?

Vzemite napisane besede kot uvod v tematiko, kako bi morali trenirati rekreativci v srednjih letih, kajti ob individualnem delu se srečuješ u različnimi težavami, spoznaš, kako smo si ljudje različni, ter predvsem kako se drugače odzivamo na nekatere dražljaje.

Z leti se zakonitosti spreminjajo. Če ne skrbimo načrtno za določene sposobnosti, začnejo pešati. Tukaj mislim na moč, hitrost, sposobnost regeneracije in podobno. Vzdržljivost tudi začne malce pešati, maksimalna poraba kisika po statistikah s starostjo upada. Vsi argumenti nas napeljujejo, da padamo v deficit glede na mlajše, ko imamo 45 ali 50 let in več. To je res, vendar je na terenu lahko slika povsem drugačna. V slovenščini imamo prevedeno knjigo Hitri po petdesetem, ki govori ravno o tej tematiki. V njej imamo na kupe nasvetov, kako ostati hiter, močan in vzdržljiv, tudi ko prva mladost mine.
Če na grobo pogledamo, lahko ugotovimo, da spet izpostavljamo iste sposobnosti kot pri preteklih temah. Moč, hitrost sta povezani sposobnosti in ključni za napredek oziroma ohranjanje visoke stopnje pripravljenosti. Kaj to pomeni na terenu?
 

';