Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Gregor Šket

Večkratniki

Določene situacije imajo čuden vpliv na naše počutje. Najslabše so seveda tiste, ob katerih ti zaledeni kri v žilah. Tako se na primer počutim, kadarkoli dobim priporočeno pošiljko. Že vnaprej vem, da je me čaka nekaj, kar me bo udarilo po žepu. Lahko je kakšen kazen za kakšen prometni prekršek, na katerega sem že zdavnaj pozabil, lahko je kakšen zastarel račun, ali pa pisemce s kratico DURS. Razglednice, ki bi me razveselila, v času elektronske pošte, v nevirtualni nabiralnik zaidejo precej bolj poredko.

No, podobno se počutim, tudi ko zasveti kakšna lučka v avtomobilu. Z mehaniki in serviserji res zelo nerad zobam češnje, saj se nikakor ne morem znebiti vtisa, da me hočejo vedno znova ogoljufati. Že redni servisi so precejšen stres, saj vsakič ko vprašam, koliko bo zadeva stala, dobim isti odgovor – od 300 do 500 evrov. In vedno bentim. Nikakor mi ne gre v glavo, kako si lahko pustijo tolikšen razpon. Ne razumem, zakaj ne obstaja vnaprej določen cenik, kjer bi bilo takorekoč do centa natančno razvidno, kaj vključuje redni servis na 20.000, 40.000, 100.000 kilometrov in koliko zadeva stane. Jasno je, da dodatna dela v to niso vključena. A ni tako. Cena se giblje od 300 do 500 evrov.

Še hujša zgodba so različni rezervni deli. Pred nekaj dnevi mi je spet zasvetila lučka, da je pregorela žarnica. Moj avto je opremljen s tistimi modrimi ksenonskimi lučmi, ki sicer res dobro osvetljujejo cesto, a ko se njihova doba izteče, je bolečina v denarnici toliko večja. Najprej pokličem na uradni servis, kjer mi povedo, da taka žarnica stane 150 evrov. Zanimivo je, da je v škatlici z oznako znamke mojega vozila zapakirana Philipsova žarnica. Pokličem neuradnega serviserja, sicer svojega bežnega znanca. Pri njemu Philopsova žarnica v Philipsovi škatli stane 76 evrov. Še zmeraj predrago. In odtipkam v google: Philips D2S. V spletni trgovini, ki sicer domuje v Premurju, je ta ista žarnica istega proizvajalca na voljo za 35 evrov. S poštnino vred sem za njo plačal 37.90 evra. Seveda razumem, da vsak hoče zaslužiti. Ne razumem pa, da so nekateri tako predrzni, da svoje storitve in izdelke ne dražijo v odstotkih temveč v večkratnikih. Med osnovno ceno ene in iste žarnice je v zgoraj opisanem primeru štirikratna razlika. In potem so mehaniki in serviserji užaljeni, ko kdo podvomi v njihovo poštenost ... 

';