Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Marija Šestak

Nič ne verjamem...

Tako pravi neka dama v pogovoru o organski hrani in nadaljuje: ”Ne verjamem niti Japoncem, niti Nemcem, nikomur. Zgodba o organski prizvodnji in izdelkih je popolno zavajanje, s pomočjo katerega nekateri polnijo svoje žepe. Kdo bo verjel, da je vsebina vrećke na kateri je oznaka “organsko”, res kvalitetna?”

To je samo delček monologa omenjene gospe, ki je izrazila svoj pogled na organsko proizvodnjo in izdelke. Seveda ni edina, ki razmišlja na takšen način. Moram priznati, da je bila zanimiva, ker je po kritiziranju novega modnega trenda v prehranjevanju, sledil še bolj zanimiv monolog posvečen izdelku, ki ga ona želi predstaviti in prodajati na našem tržišču. Po njenih besedah, to je nekaj najboljšega za detoksikacijo telesa. Zagotovo!

“Če po vsakem obroku vzamete naš izdelek, bo vaše telošočiščeno od vseh strupov”, pravi.

Neverjetno je, kako gospa z lahkoto kritizira vse, kar bi lahko bilo konkurenčno njenemu dirkalnemu konju, ki vam bo, po njenih zagotovilih, zagotovo pomagal. Vse drugo pa da je samo zavajanje. Zanimivo.

Zgodba me je malce spomnila na tistega znanega Američana, ki si močno prizadeva, da proda svojo energijsko metodo in ob svojih predavanjih hodi po odru s stekleničko coca cole. On, seveda trdi, da lahko pijete in jeste vse, če uporabljate njegovo metodo.
Tudi naši dami je za promocijo potrebna zgodba o organskih izdelkih. In  popolnoma jasno mi je, zakaj ona širi dvome o vsem, ki ima oznako “organsko”, ker njen izdelek nima te oznake.

Gospod, ki je bil vidno sprovociran z zgodbo naše gospe, ima svojo teorijo. Zdrava in organska hrana je samo tista, ki zraste v njegovom vrtu. Vse ostalo je umetno in s pomočjo marketinga takšni izdelki pridobijo kupce.
Na žalost v tem boju za zaslužek in mesto na tržišču trpimo potrošniki.

V preteklosti je vse bilo enostavno. Nismo vedeli nič. Organsko, neorgansko, zdravo, nezdravo… Ni bilo toliko informacij kot danes in ljudje so pač kupovali in jedli hrano, o kateri niso razmišljali, ali je masna ali organska. Danes imamo več možnosti, da s prehrano skrbimo za svoje zdravje in z lahkoto izbiramo hrano za katero menimo, da je zdrava, okusna, organska…

Velikokrat verjamemo tudi reklamam in oznakam na izdelkih. Verjamem, da nas nekatere reklame zavajajo, ampak prav tako tako verjamem, da so na trgu  izdelki, ki jih je vredno kupiti in, ki so v prid našemu zdravju. In kako bomo vedeli, kaj je res ali ni res? Na to ne znam odgovorit.

Poskušam jesti zdravo in sama presoditi, kateri izdelek z oznako bom izbrala. Nad reklamami sem že zdavnaj obupala. Če verjamem, da jem zdravo, sem že na pol poti do zdravja.

';