Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Zjutraj bom tekel... če verjameš

Obstaja ogromno razlogov zakaj nekateri ljudje zjutraj ne morejo telovaditi ali obuti tekaških čevljev in se odpraviti na tek. Ura spanja je za včasih preveč dragocena, kar je povsem normalno, če smo šli pozno spat, takrat raje ostanimo v postelji in pustimo spancu, da regenerira naše telo ter nas pripravi na nov dan. Spanec je podcenjen! Včasih morda celo mislimo, da smo preveč neogreti ali nepripravljeni na telovadbo, češ da se lahko poškodujemo. Poškodujemo se lahko tudi, če sredi dneva začnemo vaditi ali teči s pretirano vnemo, brez ogrevanja, torej neogretost ne sme biti izgovor, vsakič je treba začeti počasi.

Ogromno razlogov lahko najdemo, da se zjutraj ne skobacamo iz postelje, a obstaja jih kar nekaj zaradi katerih se nam bo jutranje gibanje zdelo povsem logično. Če izpustite jutranji tek imate cel dan časa, da se prepričate zakaj se vam danes ne da iti teči ali telovaditi. Izločite to možnost! Včasih pa ne gremo teči ravno zaradi preutrujenosti, ki se je v nas nabrala čez dan. Ne boste verjeli: tudi če se odpravimo na jutranji tek in porabimo nekaj energije, bomo z dobrim zajtrkom še bolj napolnjeni z energijo kot sicer!

Kako, le kako!?

1. Večer pred jutranjim tekom ali telovadbo se pri sebi odločite, da se boste zjutraj res zbudili in nadeli športne copate. Nekateri si morajo to reči tudi desetkrat. Važno je, da greste!

2. Pripravite si športno opremo in gadgete že zvečer. Če vas bodo opazovale na vsakem koraku, je manj verjetno, da boste zjutraj načrte vrgli skozi okno.

3. Alarm! Če imate "snooze" naravnan na tri minute, bo težko zaspati nazaj.

4. Zgodaj pojdite spat. Kot smo že napisali, če greste spat ob dveh zjutraj, se ob šestih ne boste prebudili, to niti ni zdravo.

5. Začnite počasi. Budilko si vsako jutro naravnajte za pet minut nazaj, torej na zgodnejši termin, dokler ne pridete do želene ure. Tudi tu začnite počasi.

6. Zbudite se tudi za vikend. Tako bo lažje priti v ritem. Če se čez teden prebujamo ob petih in čez vikend ob 10 bo vaše telo zmedeno.

7. Le nekaj minut vadbe ste oddaljeni od odličnega jutranjega počutja. Z jutranjo telovadbo ste v službi bolj produktivni in dobre volje, čez dan pa sprejemate precej bolj zdrave prehranske navade.
 

';