Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

V arabski puščavi 20 slovenskih kolesarjev in ekipa BTC Cityja

V nedeljo, 9. oktobra, se bo v Dohi v Katarju začelo kolesarsko svetovno prvenstvo. V nasprotju s tradicijo bo to letos zadnje pomembnejše tekmovanje, to pa zaradi olimpijskih iger in evropskega prvenstva, ki je bilo za člane letos na sporedu prvič. V katarsko puščavo, kjer je bilo nekaj dni nazaj 42 stopinj Celzija, je odpotovalo 20 Slovencev.

Prve se bodo na start podale kolesarke slovenske profesionalne ekipe BTC City, ki bodo imele v ekipnem kronometru le eno Slovenko, in sicer Polono Batagelj, takoj za ženskimi pa se se bodo v ekipnem kronometru merili še moški, progo v vroči Dohi bo med Slovenci prvi spoznal Primož Roglič, Zasavec bo zastopal vrste nizozemskega moštva LottoNL Jumbo.

V ponedeljkovi vožnji na čas mladink in mlajših članov bodo Slovenijo zastopali Karin Penko, Katja Kerpan, Izidor Penko in Jon Božič, s torkovo uro resnice mladincev se bosta borila Nik Čemažar in Jaka Primožič. Kronometrske nastope bodo končali člani, med katerimi naj bi vidno vlogo spet igral Roglič, med članicami pa slovenske predstavnice ne bo.

Cestne dirke se bodo začele v četrtek, ko se bodo udarili mlajši člani, slovensko vrsto bodo poleg kronometristov Penka in Božiča sestavljali še Gašper Katrašnik, David Per in Martin Otoničar. V petek bosta nato obe mladinski dirki, pri dekletih se bo Penkovi in Kerpanovi pridružila Hajdi Zajc, medtem ko bodo Čemažarju in Primožiču v vrsti mladincev družbo delali Tadej Pogačar, bronast z evropskega prvenstva v Franciji, Žiga Jerman, Martin Lavrič in Žiga Horvat.

Na ženski članski dirki bosta pedale vrteli Batageljeva in Urša Pintar, zaradi slabše sezone profesionalcev in ekipe Adrie Mobila pa bo pri moških slovenska ekipa kolesarjev v kategoriji elite osiromašena. Pravico za nastop imajo le trije kolesarji, selektor Gorazd Štangelj je izbral Luko Mezgeca, Luko Pibernika in Grego Boleta.

"Po desetih letih smo spet na kvoti treh kolesarjev, kar je zagotovo velik primanjkljaj. Zagotavljam pa, da je to najmočnejša ekipa, ki sem jo v tem trenutku lahko sestavil, mislim, da dovolj močna, da z nekoliko več sreče, kot smo je imeli na na prejšnjih prvenstvih, lahko mešamo štrene najboljšim. Proga je sicer ravna, a zahtevna. Menim, da bo dirka podobna belgijskim klasikam, da jo bo krojil veter, poleg tega pa bodo zagotovo svoj vpliv dodali padci in seveda velika vročina. Če brez nevšečnosti preživimo del dirke, ki bo v puščavi, bomo v zaključnih krogih na otoku lahko enakovredni. Že nekaj let se nam deseterica izogiba, upam, da se nam tokrat ne bo. Možni so vsi scenariji, menim, da imamo odgovore za vse. Glavni adut je zagotovo Mezgec, ki je naš najhitrejši kolesar, Bole je najbolj izkušen in se zna prilagajati različnim položajem, Pibernik pa je v odlični formi. Upam, da bomo dokazali, da smo še vedno del svetovnega kolesarstva," se nadeja Štangelj, ki pa največ stavi na kronometer Rogliča.

"Čeprav mu zaradi ravninske trase proga ne ustreza, si upam trditi, da bo med najboljšimi desetimi. Vso sezono je odličen, še vedno pa motiviran in željan dobrega rezultata," je selektor prepričan, da ga nekdanji smučarski skakalec, deseti v olimpijski vožnji na čas, ne bo izneveril.

Ekipa BTC Cityja se bo po mnenju vodje in tudi ženskega selektorja Gorazda Penka borila za sedmo mesto, selektor mlajših članov Martin Hvastija meni, da ima kolesarje, ki lahko posežejo visoko, računa predvsem na Otoničarja. Mladinci so lani na cestni dirki prvenstva v Richmondu napovedovali kolajno, niso je osvojili, njihov selektor Andrej Cimprič meni, da imajo zaradi tega dolg, ki ga bodo poskušali poravnati v Dohi.

Z izjemo moške v kategoriji elite bodo vse druge dirke potekale na otoku Pearl, kjer je speljan krog v dolžini 15,2 kilometra. Ti bodo ravninski (prireditelji so pred štirimi leti obljubljali, da bodo zgradili 100-metrski umeten vzpon, a obljube niso držali) in tehnično zahtevni, v enem krogu je kar 21 krožišč in 90 180-stopinjskih ovinkov. Na progi bodo zaradi vročine veljali posebni ukrepi, ki jih bo nadzirala komisija Mednarodne kolesarske zveze. Poskrbljeno bo za dostopnost vode, komisija pa bo imela pravico, da v primeru nečloveških razmer dirke skrajša.

';