Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Naj bodo naše zmage še naprej presenetljive in nepozabne

Kolesarstvo je lahko marsikaj. Lahko je vstajanje ob petih in drgetanje na mrazu pred sončnim vzhodom. Lahko je solza sreče v očeh staršev in veselje otroka ob prvih samostojno prevoženih metrih. Lahko je sprostitev po napornem dnevu, ko se po podeželski cesti odpeljemo proti soncu. Lahko je služba, ki z vzponi in padci nenehno zahteva predanost. Zame in za kolesarsko ekipo BTC City Ljubljana je vse to in še mnogo več – je način življenja.

Kolesarstvo je vztrajnost. Z njim se, tako ali drugače, ukvarjam že od otroštva. Ko smo leta 2014 v družbi BTC s Kolesarskim društvom Rog in Mestno občino Ljubljana začeli postavljati temelje prve slovenske profesionalne kolesarske ekipe, smo bili tarča posmeha. Češ, škoda denarja, koga pa zanima žensko kolesarstvo. A uspeh se rodi z vztrajnostjo in predanostjo ideji takrat, ko vsi drugi odnehajo. In splačalo se je! Ekipa BTC City Ljubljana je letos izmed vseh slovenskih kolesarskih ekip dosegla največje uspehe v svetovnem merilu.

Kolesarstvo je moč. Kaj lahko uspešna ekipa pomeni za blagovne znamke sponzorjev, ki jo podpirajo in katerih imena nosi na majicah? Neopisno čustven je trenutek, ko sredi največjih svetovnih velemest odmevajo imena slovenskih blagovnih znamk. Pomislite: ekipo BTC City Ljubljana je v letošnjem letu spremljalo več kot štiri milijone gledalcev ob trasah v največjih svetovnih prestolnicah, kot so Pariz, Madrid, London ... Vse tekme ženskega World Toura, elitnega kolesarskega tekmovanja, je v živo prenašal televizijski gigant Eurosport. Brez skromnosti lahko ugotovimo, da je ekipa BTC City Ljubljana postala zastavonoša slovenskega kolesarstva: v soju svetovnih medijskih žarometov dekleta krepijo ugled slovenskega športa in pomagajo k prepoznavnosti Slovenije na svetovni ravni.

Kolesarstvo je odgovornost. Poleg tekmovanja ima ekipa BTC City Ljubljana pomembno vlogo pri promociji kolesarstva in športnega življenjskega sloga nasploh. Ponosna sem, da se naši uspehi zrcalijo tudi v povečanju članstva v Kolesarski šoli za mlada dekleta, ki deluje pod okriljem Kolesarskega društva Rog. Vse bolj priljubljeno je tudi rekreativno kolesarjenje, kar dokazuje množična udeležba na Maratonu Franja BTC City, katerega generalni sponzor smo v družbi BTC in ki je letos že 35-ič zapored pripomogel h krepitvi slovenske kolesarske kulture.

Kolesarstvo je prihodnost. Vrhunsko držo letošnje sezone – uvrstitev na 12. mesto med dvajseterico najboljših moštev na svetu in globalno prepoznavnost – želimo ohraniti tudi v prihodnjih letih. Še naprej bomo vzgajali perspektivne ženske športnice, ki bodo kolesarstvo predstavljale kot družabno, koristno in prijetno obliko gibanja. Pri tem nam je že do sedaj veliko pomagala časopisna hiša Delo (Polet). Ko so pri kolesarskem portalu Ella Cycling Tips pripravljali seznam najodmevnejših dosežkov pretekle sezone, so našo Eugenijo Bujak izpostavili v kategoriji »Najbolj presenetljiva zmaga«, ob tem pa pripisali: »Včasih je zmagovalec dirke eden zadnjih, ki bi jih izbrali. Pogosto pa so zmage, ki jih ne pričakujemo, najbolj impresivne in nepozabne.« Ne bi si mogla zamisliti lepšega zapisa. Naj bodo naše zmage na vseh področjih presenetljive in nepozabne. Zdaj pa zajezdimo kolo in zavrtimo pedale – naprej!

';