Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kako hitro teči na ljubljanskem polmaratonu??

Pomembno je, da se zavedamo, kako hitro smo tekli med vadbo in kakšno hitrost imamo v  nogah. Lahko začnemo nekoliko hitreje, ker nas množica tekačev »potegne«, vendar se moramo po nekaj kilometrih umiriti in teči v svojem ritmu. Nespametno bi bilo, če bi pretekli prvo polovico teka veliko hitreje od načrtovanega ciljnega časa. Začnimo previdno in glede na počutje stopnjujmo hitrost. Zavedati se moramo, da tečemo na razdalji 21 km in da so prvi kilometri manj pomembni.

Zato ne tecite, kot da bo za prvim ovinkom cilj. Če bomo pametno razporedili moč, se lahko nadejamo dobrega ciljnega časa, in kar je najpomembneje, do konca bomo tekli s hitrostjo, ki smo si jo zadali. Dobro je, da tečemo enakomerno, brez velikih nihanj. Spreminjanje ritma nam pobira moč in nimamo pravega občutka, kako hitri smo. Pripravljeni moramo biti tudi, da bo drugi del proge teže preteči, da bo treba »trpeti« in »garati«, vendar če smo dobro pripravljeni in zaupamo v svoje sposobnosti, bi moralo to zadostovati za dosego želenega cilja. Veliko uspeha na tekaški progi.

';